Pogoji uporabe digitalnih kuponov

V nadaljevanju predstavljamo pogoje uporabe digitalnih kuponov in zbiranja #SUB piškotkov v sklopu programa zvestobe Subway Slovenija. Namen digitalnih kuponov je enostavna distribucija, enostavna uporaba in sledenje pristnosti kuponov, s čimer želimo našim strankam ponuditi enostavno in hitro rešitev, ki jim omogoča, da so za njihovo zvestobo do našega podjetja nagrajeni. 

Subway PROGRAM ZVESTOBE

 Subway Slovenija v sklopu mobilne aplikacije Subway Slovenija ponuja strankam in uporabnikom aplikacije sodelovanje v Subway programu zvestobe. Namen programa zvestobe je nagrajevanje strank na podlagi pogostosti nakupov, ki jih opravijo v poslovalnicah Subway Bežigrad na Dunajski cesti 115A, Subway BTC na Šmartinski cesti 152, Subway Center na Slovenski cesti 1, ter Subway Koper v Planet Tuš Koper. 

Načini zbiranja točk zvestobe

 Stranka lahko zbira točke zvestobe v sklopu Subway programa zvestobe, ki se imenujejo #SUB piškotki. Stranka zbira #SUB piškotke na podlagi skeniranja unikatne QR kode, ki je vezana na unikaten profil, ki ga stranka ustvari ob registraciji na začetku uporabe aplikacije. Potek skeniranja unikatne QR kode: 1.) stranka odpre Subway Slovenija aplikacijo, 2.) stranka klikne na zavihek “QR koda”, kjer se pokaže unikatna QR koda, 3.) stranka ob zaključku nakupa pokaže svojo kodo zaposlenemu, ki kodo skenira in preveri njeno unikatnost in veljavnost. V kolikor zaposleni ocenijo, da stranka zlorablja Subway program zvestobe, si pridržujemo pravico, da stranki ne dodelimo #SUB piškotkov. V primeru večjih kršitev si pridržujemo pravico, da stranko odstranimo iz našega programa zvestobe. 

Stranki se lahko #SUB piškotki dodelijo samo v poslovalnici Subway BTC ali Subway Bežigrad, če: a) je stranka tam opravila fizičen nakup, b) je stranka opravila naročilo preko narocisubway.si ali direktno preko aplikacije, ter je svoje naročilo prevzela v eni izmed navedenih poslovalnic, c) je stranka opravila nakup preko platform Wolt ali ehrana in za način dostave izbrala prevzem v poslovalnici, naročilo pa tudi dejansko prevzela. 

Stranka lahko v enem dnevu zbere neomejeno število #SUB piškotkov, dokler velja: 1.) eden izmed zgoraj naštetih način overjanja pristnosti nakupa, 2.) je časovni razmak med dvema skenoma QR kode minimalno 3 minute.

Dan dvojnih piškotkov

Vsako soboto velja “Dan dvojnih piškotkov”, kar pomeni, da stranka lahko z enim obiskom pridobi 2 #SUB piškotka. Veljajo enaki pogoji uporabe in overjanja obiskov kot na vse ostale dni v tednu.

Kršitve uporabe

Stranki je prepovedano: a) uporabljanje več različnih računov z enakim e-naslovom, b) unovčevanje več različnih QR kod znotraj enega obiska, c) kakršnekoli vsesplošne kršitve Subway programa zvestobe. Subway Slovenija si pridržuje pravico, da stranki ne dodeli ustreznega števila piškotkov v primeru suma kršitve ali zlorabe Subway programa zvestobe. V primeru hujših kršitev, si pridržuje pravico do odstranitve stranke iz Subway programa zvestobe.

Spremembe

Subway Slovenija si pridržuje pravico do sprememb pogojev uporabe, overjanja obiskov ali načine nagrajevanja strank kadarkoli tekom procesa. Subway Slovenija si istočasno prizadeva, da bo vse stranke o morebitnih spremembah predčasno obvestil na dovoljen način, pri uveljavljanju sprememb pa poskrbel, da ne bo prišlo do oškodovanja stranke.

Čas veljavnosti

Zbiranje #SUB piškotkov in veljava prej določenih nagrad (razen v primeru sprememb) velja v obdobju od registracije stranke na aplikacijo, ter do 31. decembra tekočega leta strankine registracije. S prvim dnem naslednjega leta se število #SUB piškotkov, ki jih je stranka zbrala ponastavijo na 0, ne glede na število zbranih točk programa zvestobe. 

Zbiranje #SUB nagrad

Osnovni namen Subway programa zvestobe je nagrajevanje strank za njihovo zvestobo do blagovne znamke in restavracij na Dunajski in v BTC-ju. Stranka je za določeno število zbranih #SUB piškotkov nagrajena z določeno #SUB nagrado. Spodaj je seznam nagrad po številu piškotkov za obdobje do vkjlučno 31.12.2021. 

Povsem levi stolpec opisuje nagrado, srednji stolpec prikazuje število potrebnih #SUB piškotkov, ki jih stranka mora zbrati, da dobi posamezno nagrado, povsem desni stolpec, pa je število dni tekom katerih je koda za posamezno nagrado veljavna. 

Distribucija #SUB nagrad

Ko stranka zbere dovolj #SUB piškotkov, se mu v roku 5 min ustvari digitalno kodo v obliki QR kode, ki jo stranka lahko najde v zavihku “Kuponi” na njenem unikatnem profilu na aplikaciji Subway Slovenija. Subway Slovenija si pridržuje pravico do podaljšanja obdobja do izdaje #SUB nagrade v primeru tehničnih težav.

Subway DIGITALNI KUPONI

Subway Slovenija je z namenom enostavnejše  preglednosti, hitrejše in enostavnejše distribucije, vzpostavil lasten ekosistem digitalnega kuponinga. Osnovni namen digitalnih kuponov je lažja uporaba za naše cenjene stranke.

Unovčevanje digitalnih kuponov preko aplikacije

Stranka lahko svoje aktivne digitalne kupone najde pod zavihkom “Kuponi”. Vsak kupon ima unikatno QR kodo, ki jo stranka pokaže zaposlenim ob zaključku nakupa, preden ta sestavi račun. Zaposleni skenirajo kodo in preverijo njeno veljavnost. V kolikor dobi zaposleni sporočilo, da je koda neveljavna, si pridržujemo pravico, da vam kode ne odobrimo in s tem ne podelimo predmeta kupona, ne glede na vse ostale informacije, ki jih je stranka dobila tekom distribucije kupona. Istočasno si Subway Slovenija prizadeva, da bo vestno, pošteno in odkrito preverjal kode in reševal morebitne spore ali nestrinjanja. 

Unovčevanje digitalnih kuponov je možno v vseh poslovalnicah franšize Subway v Sloveniji. Za določene nagrade velja unovčitev šele ob nakupu vsaj enega drugega artikla. Te kuponi so jasno označeni. 

Unovčevanje digitalnih kuponov preko drugih kanalov

Za stranke, ki imajo kode, ki so bile distribuirane preko e-pošte ali kateregakoli drugega kanala, veljajo enaki pogoji uporabe, kot za  stranke, ki imajo svoje digitalne kupone v sklopu aplikacije. Vsak kupon ima unikatno QR kodo, ki jo stranka pokaže zaposlenim ob zaključku nakupa, preden ta sestavi račun. Zaposleni skenirajo kodo in preverijo njeno veljavnost. V kolikor dobi zaposleni sporočilo, da je koda neveljavna, si pridržujemo pravico, da vam kode ne odobrimo in s tem ne podelimo predmeta kupona, ne glede na vse ostale informacije, ki jih je stranka dobila tekom distribucije kupona. Istočasno si Subway Slovenija prizadeva, da bo vestno, pošteno in odkrito preverjal kode in reševal morebitne spore ali nestrinjanja. 

Unovčevanje digitalnih kuponov je možno vseh štirih poslovalnicah.

Čas veljavnosti

Čas veljavnosti kupona je jasno in predhodno naveden že ob sami distribuciji kupona, dodatno pa v samem zavihku “Kuponi” oz. v e-pošti ali na drug način v primeru tretjega kanala distribucije. 

Distribucija digitalnih kuponov

Subway Slovenija primarno distribuira vse digitalne kupone preko mobilne aplikacije Subway Slovenija, pri čemer si pridržujemo pravico do tega, da kode ne distribuiramo v primeru, da stranka nima možnosti ali si ne želi prenosa aplikacije in ustvarjanja računa v sklopu aplikacije Subway Slovenija. V izrednih primerih se lahko Subway Slovenija odloči, da bo kupon distribuiral preko drugega kanal. 

Za vse aktivne kupone, ki so bili ustvarjeni pred objavo aplikacije, si Subway Slovenija pridržuje pravico za ukinitev njihove veljavnosti. Pri tem si Subway Slovenija prizadeva, da ne oškoduje stranke in njenih interesov. 

Kršitve in zloraba

Subway Slovenija si pridržuje pravico, da stranki ne dodeli predmeta kupona v primeru suma kršitve ali zlorabe Subway programa zvestobe.  zvestobe.

Izberite svojo lokacijo prevzema

Dunajska cesta 115, Ljubljana

Subway Bežigrad

Slovenska cesta 1, Ljubljana

Subway Center

Planet Tuš, Koper

Subway Koper